Kevään kohokohta, virkistyspäivä Leporannassa saatiin jälleen kerran viettää aivan erinomaisessa säässä ja järvenrantamaisemassa. Virkistyspäivä on ollut jo vuosia kesäkauden eniten jäsenkuntaa yhteen houkutteleva tapahtuma, niin nytkin, lähes 50 ilmoittautunutta.
Tilaisuus alkoi Innan vetämällä jumppatuokiolla luonnon helmassa. Kentällä puolestaan alkoi heti mölkkykisailu parinkin ryhmän voimin, sekä vieressä kolmantena tonkkumi-kisailu.
Köksätiimi oli loihtinut maittavat voileipäkahvit runsain särpimin ja raparperipiiraan kera.
Kahvittelun ja seurustelun jälkeen käynnistyi saunavuorot. Moni saunoja, myös miehistä, käytti tilaisuuden hyväkseen ja kävi luopumassa talviturkistaan pulahtamalla järven raikkaaseen, 20 asteiseen veteen.
Saunavuorojen jälkeen olikin arvontojen vuoro, johon voittoja oli jälleen kertynyt runsaasti, ehkä eniten suun kautta nautittavia, mikä lisää aina kiinnostusta.
Päivän päätteeksi ja matkaevääksi nautimme vielä grillikatoksessa grillatut makkarat.